tepisan trial

assalamualaikum. hai nama saya nurul fazira saya lah calon master chef. eh sumpah tak in. takpe hobi memang suka kecek soghe.

trial dah lama berlalu sekarang tinggal satu paper je lagi HANYA AKAUN di hati ku. sumpah lah akaun jangan nakal tau.

setiap minggu balek je ada je nak merayap acah acah before balek rumah nak strugle bagai lahai dah balek rumah syaitan ni tak reti nak insaf. balek je rumah takut pasal trial aku tiup je wey. spm hanya tinggal sebulan je lagi.

ibu kata kalau nak berjaya kene korbankan WAKTU TIDUR WAKTU MAIN DAN YANG PALING PENTING KORBANKAN BERCAKAP. cuba jugak sahut cabaran ibu tapi tak kekal lama biasa lah artis semua orang nak cakap nak mintak sign bagai #eh over pulak.

tapi kalau nak berjaya sebenarnya semua mintak dekat ALLAHa solat hajat jadi rutin dan baca yasin tu jadi makanan setiap hari. insyaAllah saya akan cuba. mari doakan yang terbaik untuk saya dan rakan rakan.

love,
NURULFAZIRASHOHAIMI