untuk saya hey

ehyehy sini kejap nak bisik *tepuk kepala .jangan dekat sangat .hewhew sumpah tiba tiba dah lah gedik okey dah stop

semua dah berakhir nak tengok something ?blablablaaaaa



tadaaaaaaa nampak tak beg tuu .beg tu agi pagi zai pakai then dia kasi jakgi bukak fuyooooooooooooo banyaknya makanan .nampak tak telur tu dia tulis :-
telur I -from aspura
telur II -IRA 
telur III -H
telur IV -B
woww kreatif rupanya syaitan syaitan ni hahah




okeyy cuba teka siapa yg bagi ni .jawapan dia NAD RAFFI comelkan dia buat kad .tertarik bila dia cakap TWEET FOR LIFE BABY



yang ni mestikorang tahu kan siapa .jawapan dia hyra tapi die sweet ,bukan dia aja yg tulis dalam kad ni tapi abe juga .. H to the A to the S to the I to the F yg it's me tu abe yg tulis .wuuuuuu sweet kan .mak hyra bagi jugak ,mak hyra kasi buku ''JADILAH WANITA PALING BAHAGIA'' belom baca lagi 




yang ni NIK QURATU AIN SAHIRA bagi ,dia bagi horlic dengan oat sekali .banyak pesanan membina tapi rasa sedih jugak baca .hahahah ciwekk !nik kawan tidur sekatil saya .katil saya ,katil saya .katil dia katil saya .okey tak HAHAHA


benda ni dah pahal doh .bukak loker tengok benda ni .ni SYAMINA BAHARUDIN yg tulis time nasyid then letak dalam loker saya 


ceteka ni apa benda ,mesti semua org ingat kotak tisu kan .takkkkkkkk ini adalah ....


yeyyyyy pensilbox baru saya !ni zai yg bagi ,dia kata dia buat tapi tak tahu lah kalau tipu .HAHA


antara banyak banyak hadiah paling tertarik dari goblin .yehh gob aku ingt kau bagi congkil gigi rupanya kerepek .okeyy lah boleh go


ni lah saya dapat ..wuuuuuuuuuuu terima kasih semua :D

nad raffi nik atiq shida ather tasha ayu wazi hyra -303A
ain suci syamira aliatul patison faz ana nad wani fuza odah -ARAS 3 
qilla nadali azmira ena mazli pochy qilla amir eten opie ain anis syamina dan lain lain 

adli zai raja danial meor jasmi khaidir zul farhan zaqwan aza gob ehsan faizzudin nazren hyper PRS lelaki dan lain lain -ASPURA TAK GUNA 

TERIMA KASIH MENJAYAKAN PRANK HARAM NI .gempak gila weyy .insyallah tunggu turn korang pulak ye .

love,
NURULFAZIRASHOHAIMI