prank part IV

haaaaaaaaaaaaa penatkan baca ,aku ni lagi penat kene prank haram jadah ni

okey sambung ,naik je aspuri terus nak mandi sebab dah melekit ,nak follow atiq mandi aras 4 jakgi sumpah tiba tiba atiq nak mandi aras 3

tak syak pape pon sbb ingtkan atiq takut nak mandi dekat aras atas .sokey sokey atiq .jakgi nak rendam baju yg comel kene air pepsi tu tengok je baldi .woiiiiiiiiiii apahal baldi aku penuh dengan oatt ni ,keje sapa ni .pundi ayam betol !jakgi tanya masing masing jawab tahh tahh .jakgi fatin badar yg baik tu cakap ''IRA SORY TERTUMPAH'' kalau dah atin cakap aku percaya lah yg ni bukan prank ,takan lah badar nak join kan

tengah berseronok bersihkan diri

air busuk TERsiram dekat aku ,BASAH LENCUN BALEK BAJU .oiii mcm pundii jakgi semua ejek ejek gelak gelakk .ohh gelak yee .terpaksa mandi balek weyy jakgi tengah mandi baldi jatuh sumpah terkene kepala .WOIII NAD RAFFI BUAT !bajet gagah angkat baldi sorang sorang nak siram jakgi terlepas baldi sekali yg mangsa aku .

keluar je toilet ,aliatul dengan gagah berbadan sado pancutkan air dekat aku .kejadahhhh syaitan syaitan ni .tadi basah baju sekarang basah baju .shitt !

aku keluar semua bertempiaran lari .dah mcm zombi aku rasa .saja je keja diorg jakgi diorang lari sumpah kelaka .odah rakam sampai dengar nafas dia lari .lari tanpa suara tapi bunyi gedang gendung berlari .hahahhaahhahahahdah lah mute mcm mr bean dah .time seronok lari tiba tiba aittt benda dah pahal gelap semcm ni .rupanya ARAS 3 KENE BLACKOUT .yeyyyyyyyy !!

sebenarnya ada vid yg odah rakam ,tapi semua freehair .kalau tutup aurat boleh lah tayangkan .TERIMA KASIH BUDAK  ARAS 3 :D

love,
NURULFAZIRASHOHAIMI