prank part III

sambung lagi cerita kita

MALAM JUMAAT ,29 JUNE


yeyyy malam nayid weyy .gempakk .best gila ,bila aras 3 nak buat persembahan ramai sorak sumpah mcm haramm !kalau pandang depan banyak banner yg boleh membuat anda semua maki time nyanyi .abeh je nasyid nad rafii cakap ''WEY ARAS 3 JUM SUPPER SAMA SAMA JUM'' yang aku punya semangat cakap ''JOM''


SAMPAI JE DEKAT DM


ira duduk sini jum .haaaaaaaaaaaa tanak gila duduk dekat meja capap ni !nad raffi ajak mcm beria gila .yg fazira pulak cakap ''ALAAA LEPAK LAAA AKU DAH BIASA DUDUK SINI'' .yang aku pon dengan tenang duduk


budak laki masuk DM jakgi aspuri semua jerit wuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu yang meja kitorang pulak dok hentak meja jakgi kene booo dengan budak aspura sumpah malu gila weyy !

zai masukk je lama siket semua nyanyi HAPPY BIRTHDAY TO YOU  jakgi ushya pelik dekat aspura .dah lah SATU DM NYAYI jakgi tiba tiba .yeyyyyyyyyyyyy aku basahh !! shitt gila ,azmira dengan ena mazli pergi simbah air pepsi .seronok main mcm tu ,jakgi aliatul ambik botol tu siram lagi then patison pulak ambik then siram .tanpa buang masa aku lari keluar dari DM .sumpahh malu

luar DM smua bajet nak bergamba dengan aku jakgi aku rampas air pepsi tu siram dekat semua orang menjerit jerit semua .hahaha kelaka

masuk aspuri je semua nyanyi lagi dua dua blok nyanyi .pundi weyy ,kalau kene blackout aku sepak masing masing .cehhhhh

HARI YANG PALING CAPAP PERNAH AKU RASA WEYY .terima kasih menjayakan yee SYAMIRA ALIATUL SUCI DAN GENG 302A BUDAK DORM-NAD AYU TASHA NIK ATHER DAN LAIN LAIN QILLA NADALI DAN RAMAI LAGI WEYY

love,
NURULFAZIRASHOHAIMI